About Me

My photo
Lahirnya ramai wanita hebat yang mempunyai minda kelas pertama, menyedarkan aku bahawa diri ini jangan terus ego supaya aku dapat meneruskan perjalanan hidup yang lebih baik bagi hari-hari yang mendatang. Memahami diri seorang wanita bagai tiada penghujungnya kerana kelembutan mereka mengatasi kegagahan lelaki mampu menggoncangkan dunia. Justeru, usaha diri ini tidak kenal erti penat untuk terus memahami ciptaan Tuhan yang dikenali sebagai WANITA.

Saturday, March 26, 2011

‘LADY GAGAK’ SEARCH FOR RM2.00 COFFE SHOP IN MALAYSIA..RESULT>D’SANACAFE GRISEK, JOHOR


Teruja aku bila melihat tajuk ini sekali pandang. Bila aku melihat penuh pengamatan, aku fikirkan “lady gaga”..rupa-rupanya “lady gagak”. Namun itu tidak penting kerana hakikatnya memang wujud kedai kopi atau café di mana menu makanannya berasaskan harga RM2.00. Ianya terletak di sebuah pekan kecil di peta Malaysia tetapi ianya sebuah pekan yang gah di kalangan pemerhati politik tanah air iaitu Pekan Gersik, Ledang, Johor. Pelbagai menu makanan untuk mereka yang mementingkan diet boleh didapati di D’SANACAFE ini pada harga hanya RM2.00 sahaja. Silalah singgah seandainya pada suatu hari nanti anda dan keluarga anda datang ke daerah Ledang Johor untuk mencuba menu seperti sup kambing, nasi ayam, mee rebus, bubur nasi laut merah dan lain-lain lagi. Selamat menjamu selera.

27 comments:

  1. alahai kedai anak dan menantu mak dan rakan kongsinya..masuk internet kedai korang ya...mak doa moga maju ya anak-anak

    ReplyDelete
  2. cuba lah...memang sedap..memang sesuai untuk org berdiet

    ReplyDelete
  3. Shantek kedai.
    Lenkali boleh laa tayang gambar makanan nya sekali.
    Anyway ... makanannya pun memang enak!

    ReplyDelete
  4. didoakan semoga kedai ini berkembang maju...ameen

    ReplyDelete
  5. inilah port kami belia-belia bertukar-tukar pendapat dan idea...santai n cool cafe ni

    ReplyDelete
  6. wow!!!biar betul sup kambing RM2.00..nasi ayam pun!!!!

    ReplyDelete
  7. fuhh dah lama tak pekena sup kambing..boleh ke tambah order..kena bayar la..hihih

    ReplyDelete
  8. eh aunty ruby pun komen...kelllas taw..

    ReplyDelete
  9. saya tolong anak makcik apa yang termampu..makcik belanja sup kambing dah ler...hihihi

    ReplyDelete
  10. patut la badan ko slim ajer laut..berdiet di kedai rm2.00 rupanya

    ReplyDelete
  11. oh kak caca pun pernah makan di sini ya..regular customer ke?

    ReplyDelete
  12. murah rezeki haniza doakan kejayaan cafe RM2.00

    ReplyDelete
  13. wah jadi port baik lagi utk belia2 negara..syabas

    ReplyDelete
  14. spghetti nya pun RM2.00..panjang kata cakap ajer apa nak

    ReplyDelete
  15. tambah sup sampai nak makan seekor kambing pun boleh sup..sushi ajer lum ada kat kedai ni...hihihi

    ReplyDelete
  16. mestilah suraya..zaman it ni pak long gayah pun leh bg komen...hihihhi

    ReplyDelete
  17. macam2 ada kat kedai ni...dah la kedai nye cantik..menu pun sedap2.....eemmmmm....lapar la pulak perut ni...bila teringatkan menu2 kat kedai rm2 ni....

    ReplyDelete
  18. alamak lili u tak bg tau pun u sudah datang ini kedai..banyak frust saya tau

    ReplyDelete
  19. ia juga menjadi pilihan bangsa cina n india sbb murah dan sedap katanya

    ReplyDelete
  20. eee bestnya...rm2.00 tu siap minuman?

    ReplyDelete
  21. kepada ara song :...patut2 le cikit....makan j yg rm2.00 yek....tapi x rugi la kalau dtg kat dsana cafe ni....eemmm sedaaaaap...

    ReplyDelete
  22. kepada seng kang : dsana cafe memang kedai 1 MALAYSIA KAN (MELAYU,CINA INDIA).......N MEMANG SEDAAAAP.....:)

    ReplyDelete
  23. kak she :... ptg nanti saya nk datang dsana cafe.....jumpe u kat sana ye...

    ReplyDelete
  24. ala..rindu kat kedai ni..
    tempat keje dulu..kedai ni mmg beh..jmput r ramai2 dtg..rugi tau klu x dtg..

    ReplyDelete
  25. alooha kak d..skrang dah tgok sprepart ajer ingatkan dah tak ingat kedai ni lagi..dtg la ya kak d...wajah baru kak d

    ReplyDelete