About Me

My photo
Lahirnya ramai wanita hebat yang mempunyai minda kelas pertama, menyedarkan aku bahawa diri ini jangan terus ego supaya aku dapat meneruskan perjalanan hidup yang lebih baik bagi hari-hari yang mendatang. Memahami diri seorang wanita bagai tiada penghujungnya kerana kelembutan mereka mengatasi kegagahan lelaki mampu menggoncangkan dunia. Justeru, usaha diri ini tidak kenal erti penat untuk terus memahami ciptaan Tuhan yang dikenali sebagai WANITA.

Monday, February 14, 2011

LUAH MATI EMAK...TELAN MATI BAPAK..TOLONG MAK!TOLONG AYAH! KAMI TERSEPIT..Aku faham pendapat hakim..tapi naluri anak-anak yang masih umur kanak-kanak..yang masih mengharapkan belaian kedua ibubapanya...pastinya gundah gelana hati dia orang. Berat dan sedihkan dia orang nak buat keputusan?. Pada aku..hakim ajer la putuskan..wanita di luar sana..Pendapat u all?

Sumber: Kosmo.Online.com
Berlaku ketegangan antara Zaimi (kiri) dan Che Rozanah di luar Mahkamah Tinggi Syariah Kuala Terengganu semalam
 
Tiga beradik diberi pilihan
KUALA TERENGGANU – Mahkamah Tinggi Syariah di sini semalam memberi peluang kepada tiga kanak-kanak untuk memilih sendiri haluan mereka sama ada mahu berada di bawah jagaan ibu atau bapa.

Hakim Rosdi Harun membuat keputusan itu selepas pasangan Zaimi Tumin, 37, dan Che Rozana Che Ismail, 32, gagal bermuafakat berhubung hak penjagaan terhadap tiga anak mereka ketika kes tersebut dibicarakan. Pasangan itu bercerai pada tahun 2008.

Sehubungan itu, Muhammad Fairuz Saifudin Zaimi, 11, serta dua adik perempuannya Nur Syafiqah, 10, dan Nur Suraya Hani, 8, akan dipanggil ke Mahkamah Tinggi Syariah di sini pada 28 Februari ini untuk mendengar keputusan mereka.

10 comments:

  1. tengokkan cincin d jari bapanya...mau anak-anak ikut ibunya..pasal tangan ibunya urut dada ajer...bersabor

    ReplyDelete
  2. elok tanya kat anak nk dok ngan sape...n pada zaimi dan che rozana terima dgn hati yg terbuka ape pun keputusan anak.....

    ReplyDelete
  3. ya tk ya..nmpk ajer ko ni..aku ni baru ada 1 cincin..ada 3 lg jari kosong...YAHO!!!!

    ReplyDelete
  4. masalahnya budak!!!tentu nk dua dua...nonoi

    ReplyDelete
  5. ini lah lumrah rumahtangga..mangsanya anak2

    ReplyDelete
  6. tapi kadang2 budak2 lg pandai memilih mana yang elok atau mana yng tak elok.....

    ReplyDelete
  7. kadang2 tu yang payah..bior le selalu

    ReplyDelete
  8. eheh..han ketawa nampak gigi...sweetnya

    ReplyDelete