About Me

My photo
Lahirnya ramai wanita hebat yang mempunyai minda kelas pertama, menyedarkan aku bahawa diri ini jangan terus ego supaya aku dapat meneruskan perjalanan hidup yang lebih baik bagi hari-hari yang mendatang. Memahami diri seorang wanita bagai tiada penghujungnya kerana kelembutan mereka mengatasi kegagahan lelaki mampu menggoncangkan dunia. Justeru, usaha diri ini tidak kenal erti penat untuk terus memahami ciptaan Tuhan yang dikenali sebagai WANITA.

Saturday, February 19, 2011

SAYANG ANAK TANGAN TANGANKAN, SAYANG ISTERI BELASAH BELASAHKAN!!???

Kerana cinta dan setia..ini yang ku terima
Ini yang aku katakan dalam diskripsi blog aku ni, memahami jiwa wanita tiada penghujungnya. Setia pada suaminya mencecah 17 tahun. Setianya pada suami seorang penagih dadah hingga mempunyai 6 anak tidak pernah luntur.Dirinya dibelasah dengan begitu brutal sekali oleh insan bergelar suami. Mungkin ada wanita di luar sana mengatakan…”kalau aku dah lama aku tinggalkan..dah lama aku minta cerai dan macam-macam lagi”…itu jawapan lazim jangan nak tipu le..tapi tidak dia selama 17 tahun hidup bersama. Aku cuma memikirkan bahawa kakak ini berpegang pada..’SETIA DAN CINTAKU PADA SUAMIKU MEMBAWA KE SYURGA..Aku doakan kakak moga Allah sentiasa disisimu..Apa kata surirumah di luar sana..steps into n komen..

17 comments:

  1. itulah beza antara lelaki dan wanita..wanita itu mungkin perlu memikirkan byk hati sebelum bertindak..tapi dia juga jadi mangsa..tepuk dada tanya selera

    ReplyDelete
  2. betul..memang allah ciptakan wanita jiwanya cukup halus

    ReplyDelete
  3. sememangnya wanita ingin dimiliki oleh 'Mr.Perfect'..tapi jodoh pertemuan di tangan tuhan..itu lah suratan takdir

    ReplyDelete
  4. bila lah masalah dadah ni akan selesai..

    ReplyDelete
  5. memang berita macam ni yang selalu kita dengar n BACA.....sedih...mana letaknya cinta,kasih ,sayang si suami pada si isteri..hingga sanggup diperlakukan begitu....

    ReplyDelete
  6. kami di belia geliga gersik amat benci kepada keganasan rumah tangga..sewajarnya suami menerima balasan yang setimpal

    ReplyDelete
  7. nowadays..nak cari mr.perfect bukan mudah..mr. prefect ada le...kekek

    ReplyDelete
  8. benda yang agama tegah tu la yang payah nak selesai..

    ReplyDelete
  9. letaknya kat penumbuk n kaki la tu....

    ReplyDelete
  10. hahh!!!di geliga gersik kot ramai Mr. perfect!!!yaho

    ReplyDelete
  11. dia dh pilih suami yg dia nak...mungkin kalau ada masalah nak refer pada keluarga dah segan

    ReplyDelete
  12. Berat mata memandang..berat lagi bahu yg memikulnyer..hanye dia je yg tau hati budi sang suami DURJANA tu..

    ReplyDelete
  13. Mungkin ada wanita di luar sana mengatakan…”kalau aku dah lama aku tinggalkan..dah lama aku minta cerai dan macam-macam lagi”…itu jawapan lazim jangan nak tipu le..
    Hahaha ... shesteps silap neh ... you are never a woman, you'll never understand a woman's heart.

    ReplyDelete
  14. aloha!kak caca..kalau boleh petikan saya d taip bkn hany di situ..taip la sampai habis dong. diskripsi saya pun mengenai usha saya yg tak kenal erti putus asa n penat untuk memahami jiwa wanita..jawapan lazim ni pun saya baca di akhbar tentang kes-kes d mahkamah. petikan saya d atas masi menyanjung hati sebahagian wanita terutama seperti kakak ni...cuba lah baca petikan saya di atas seterusnya...:-]

    ReplyDelete
  15. isteri untuk didampingi bukan dikasari

    ReplyDelete