About Me

My photo
Lahirnya ramai wanita hebat yang mempunyai minda kelas pertama, menyedarkan aku bahawa diri ini jangan terus ego supaya aku dapat meneruskan perjalanan hidup yang lebih baik bagi hari-hari yang mendatang. Memahami diri seorang wanita bagai tiada penghujungnya kerana kelembutan mereka mengatasi kegagahan lelaki mampu menggoncangkan dunia. Justeru, usaha diri ini tidak kenal erti penat untuk terus memahami ciptaan Tuhan yang dikenali sebagai WANITA.

Monday, February 21, 2011

APA KE HAL NYA BUNGA ROS!!!???

Ramai kawan wanita aku kata orang perempuan suka sangat kalau dapat bunga terutama bunga ros..Bila aku tanya kenapa suka dapat kiriman bunga..masing masing tak dapat nak luah kan sebabnya Cuma kata suka..tapi bila aku amati lirik Dato Sm Salim …bunga ros tu melambangkan diri wanita yang menerimanya..iaitu wanita yang cukup lengkap dirinya…but jangan lupa tak ada yang lengkap dalam dunia ni..hihi..cuma lengkap untuk pandangan kita la sebagi manusia di dunia ini…selebihnya hanya Allah yang tentukan. Itu pada hemat patik le..Perempuan luar sana..suka ke dapat bunga ros? Kenapa suka? Nak ke?hihih..bunga jambu air ada le….Aku pun nak mintak maaf Aaron Aziz n Rita Rudani demam ..jd stok model untuk video clip…ni ajer aku ada..hehe

16 comments:

  1. wanita ni memang suka wangi-wangi..ya la nak bg org senang bergaul dgn kita..tapi awas..kami ni bergaul ada batasnya..kami ada duri tauuu

    ReplyDelete
  2. orang teringin sangat dapat bunga ROS tau....x pernah dapat dari cik ABANG........bestkan gaknye dapat bunga dari yang tersayang........

    ReplyDelete
  3. bunga ros memang sesuai d tanam d kawasan rumah walau ia berduri tapi cantik...apatah lagi wanita yang punyainya..

    ReplyDelete
  4. pada aku pasal jiwa pompuan ni lembut...nak sama ngan bunga tu yang memang lembut ajer sifat nya

    ReplyDelete
  5. tapi harga bunga ros mahal le beb..kalau aku bincang ngan awek..kita beli siakap masak steam..aku masakkan..perghh lg romantikk!!!!yaho

    ReplyDelete
  6. sedap la lagu Dato' ni...pandai ko she..tapi..ada pompuan atau isteri dapat kad dari kekasih atau suami pun dah terharu..

    ReplyDelete
  7. yang bestnya awek ni dpt sekuntum bunga ros pun dah suka amat sangat..

    ReplyDelete
  8. hihi..agaknya poket abg lum musim bunga tu yag tak dpt2..

    ReplyDelete
  9. bgus pnpdt ni..masak pedas ke...masak lomak pun sodap(berangan kalau bgun tido..isteri bwk breakfast atas katil serve aku..perg romantikadiamo)

    ReplyDelete
  10. org kata 3 kuntum mean..i luv u..kalau sekuntum..i aje le...hihi

    ReplyDelete
  11. aku ni suka buat suprise..tapi bila nk guna bunga tand suprise..sampai la ni tak jd2..hihi

    ReplyDelete
  12. buat suprise pun kena ikhlas...hihi

    ReplyDelete