About Me

My photo
Lahirnya ramai wanita hebat yang mempunyai minda kelas pertama, menyedarkan aku bahawa diri ini jangan terus ego supaya aku dapat meneruskan perjalanan hidup yang lebih baik bagi hari-hari yang mendatang. Memahami diri seorang wanita bagai tiada penghujungnya kerana kelembutan mereka mengatasi kegagahan lelaki mampu menggoncangkan dunia. Justeru, usaha diri ini tidak kenal erti penat untuk terus memahami ciptaan Tuhan yang dikenali sebagai WANITA.

Sunday, February 27, 2011

MANA PILIHAN ANDA UNTUK “PAYUNG EMAS DI SYURGA” MADU 1, MADU 2 ATAU MADU 3.

Anda pasti tergelak menonton filem P Ramlee walau pun diulangkan beberapa kali terutama filem Madu 3. Dalam gelak pernah anda terfikir perasaan madu-madu tersebut?? Alamak..itukan filem!! P Ramlee bikin filem berdasarkan lumrah reality kehidupan. Mungkin ada yang berkata..lelaki alasan bagi perempuan kalau nak masuk syurga tidak ada yang lain..payung emas and payung emas. Memang betul, itu yang sudah pasti dapat. Kalau dibagi peluang untuk direbut..kenapa tidak di rebut? Kalau anda bersedia untuk merebut..yang mana pilihan anda?? (dialog ini menarik yang mana pasti sekali sekala suami minta pada isteri: (BUTANG BAJU MELAYU ABANG MANA PAH!!??)-hihi

25 comments:

  1. i rela rebut butang baju melayu suami i buat masa ini ok!!

    ReplyDelete
  2. kalau suami jalan hidupnya betul 4 pun tak apa..ini 1 pun payah..pompuan ni nak bagi suami bkan tk nk bagi..nk payung emas tu nk tapi bila tengok kemampuan suami tu..mmmhh makin menyusahkan madu madu ada la...

    ReplyDelete
  3. siapa tak nak nikmat syurga..semua nak..tapi nak pastikan kita ni mampu menyediakan payung untuk madu-madu di dunia ni bukan satu perkara mudah.

    ReplyDelete
  4. it hard to share the luv one..but always belive..God is fair to us..

    ReplyDelete
  5. pehh!!...perli nampak...ape2 pun sapa yg x nak payung emas 2...tapi buat masa sekarang ni x rela lg...mcm kata 'Ara Song' tadi....it hARD TO SHARE LUV...

    ReplyDelete
  6. kan bahagia namanya segalanya d kongsi bertiga bersama cara cam mana nk bahagiakan suami..tk gitu..hihi

    ReplyDelete
  7. ini semua bergantung pada suami..

    ReplyDelete
  8. alamak kita orang ni satu pun tak dapat2 lagi tapi wanita2 pk kan lah..rebutlah peluang yang ada..tak begitu

    ReplyDelete
  9. ini semua ujian dan ia memerlukan pertimbangan suami dan isteri..siapa yang tak nak syurga kan kan...

    ReplyDelete
  10. respect pada wanita yang mampu merebut peluang ini

    ReplyDelete
  11. jap2..mmg btl,sape xnak rebut payung emas..
    tp tny jgk pada diri,rela ke untuk d madukan?
    zaman skrg ni susah nak cari perempuan yg rela untuk wat mcm tu kn?

    ReplyDelete
  12. alamak kak d..bila nak rebut kena la rela..ada zaman skrg ni..kita tak cari tu tak jumpa...

    ReplyDelete
  13. no komen psl madu2 ni..satu pn lepas lagi!..kekeke...

    ReplyDelete
  14. suami nyanyi lagu tam spider pd u pulak mawar..'rela ku pujuk'..hihi

    ReplyDelete
  15. nak madu satu pun ramai wanita sanggup tangguh payung emas tu..mini..inikan 4...ko buktikan dulu ya pokcik...hihi

    ReplyDelete
  16. alamak laut...best la kau..mesti kau bahagia skrg ni..hihi

    ReplyDelete
  17. masuk ajer insurane...banyak la dapat payung..kakaka..gelak gelak gak..ambilkan insurance utk isteri2 tu kan payung namanya

    ReplyDelete
  18. dalam hidup ini ilmu, harta, kesusahan dan kesenangan kita d amanahkan untuk kongsi bersama ya ..utk arasongq and han :-)

    ReplyDelete
  19. nakal n cute ajer komen sup..wah kena pekena lebih sup kambing kalau dah sampai 3 tu...hihi

    ReplyDelete
  20. ya makcik..suami ni kalau bergantung pd dia org ajer tu yg smpai 4..amacam?

    ReplyDelete
  21. hang pa kat geliga pakat ramai2 cari madu lebah ajer la...hahahah

    ReplyDelete
  22. seng..masalahnya depa ni sanggup tangguhkan rebut peluang ni..nk beramal mana leh tangguh2kan seng...yaho!!

    ReplyDelete
  23. tul tu mr. kitaro..lg aku respect mana leh dapat smpai 4...klukkakakluk

    ReplyDelete
  24. fuh brobard..hehe...takut ya..kang tak lepas kete kat masjid tu...hihi

    ReplyDelete