About Me

My photo
Lahirnya ramai wanita hebat yang mempunyai minda kelas pertama, menyedarkan aku bahawa diri ini jangan terus ego supaya aku dapat meneruskan perjalanan hidup yang lebih baik bagi hari-hari yang mendatang. Memahami diri seorang wanita bagai tiada penghujungnya kerana kelembutan mereka mengatasi kegagahan lelaki mampu menggoncangkan dunia. Justeru, usaha diri ini tidak kenal erti penat untuk terus memahami ciptaan Tuhan yang dikenali sebagai WANITA.

Friday, December 2, 2011

Terimakasih Jane Pk Atas Sumbanganmu Di Facebook Untuk Wanita Lain



Video ini ku abadikan dalam blog ini sebagai menghargai rakan lama ku sewaktu bertugas di Maybank Investment iaitu Zainab Itam Derani atu di Facebook namanya Jane Pk. Aku faham saat ini beliau amat merindui arwah bapanya yang meninggal beberapa tahun yang lepas. Aku juga percaya ramai lagi wanita di luar sana sedang merindui saat susah senang bersama dan merindui belaian seorang ayah.
Video ini pun aku perolehi dari wall beliau. Aku bersyukur aku masih punyai ayah dan aku amat menghargainya sebagai satu anugerah nikmat dari Allah. Kepada wanita di luar sana yang 'tidak kedengaran lagi suara dan percakapan ayahmu untuk selama-lamanya"..doamu untuk keadamaian mereka sekarang ini amat mereka tunggu-tunggu..Doakanlah kerana 1 perkara daripada 3 perkara yang arwah bapa anda layak dikira amalannya di dunia ini ialah doa dan amalan-amalan yang dilakukan dan diniatkan oleh anak-anak yang soleh dan solehah.
Sekali lagi terimakasih kepada Jane Pk..dan aku masih lagi terkenangkan wajah arwah Bapa Kamu...:(

4 comments:

  1. papa,abah,ayah, daddy,walid, bapak...hargai la diaorg ye anak2...

    ReplyDelete
  2. abah @ ayah ni susah dia nak tunjukkan sayangnya pada kita..tapi..bila anak kecewa atau alami musibah..seorang ayah @ abah akan kita lihat betapa kasih dan sayangnya dia orang pada kita.

    ReplyDelete