About Me

My photo
Lahirnya ramai wanita hebat yang mempunyai minda kelas pertama, menyedarkan aku bahawa diri ini jangan terus ego supaya aku dapat meneruskan perjalanan hidup yang lebih baik bagi hari-hari yang mendatang. Memahami diri seorang wanita bagai tiada penghujungnya kerana kelembutan mereka mengatasi kegagahan lelaki mampu menggoncangkan dunia. Justeru, usaha diri ini tidak kenal erti penat untuk terus memahami ciptaan Tuhan yang dikenali sebagai WANITA.

Monday, January 31, 2011

Langkah ku bermula dengan usaha yang tak seberapa ini..

Diri ini mendoakan Allah sentiasa melindungi mu wahai Sharlene

6 comments:

  1. sebagai seorang ibu sudah pastinya aku tersentuh dgn apa yang terjadi pd adik ni..teringat aku akan ank2 ku..sdih bila membayangkan perasaan kedua ibu bapanya

    ReplyDelete
  2. apa cerita yek pasal adik ni...seakan-akan senyap ajer....

    ReplyDelete
  3. re: tkasih exhibitor..saya yakin polis tetap jalankan siasatan

    ReplyDelete
  4. re: pastinya ibu-ibu lain pun sama seperti yang anda rasa...thanks

    ReplyDelete
  5. akak sedih sgt bila pk kan apa keadaan sharlene sekarang?

    ReplyDelete
  6. akak jgn sedih..akak sedih..saya pun sedih!!

    ReplyDelete